Deze namiddag weer een prachtige wandeling gedaan, Zonhoven-De Teut bijna 14 Km. en alweer genoten van dit prachtig stukje natuur in Zonhoven. Met nog een afsluiter bij CafĂ© Jengske te Heesveld. Klik op de afbeeldingen voor meer info. Alle foto’s klik op deze “link”.
Â
Â
 
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â
 
Â
Â
 
Â
Â
 
Â
Â
 
Â
Â
 
![]()



























