Dinsdag 10-10-23 met Jefke, Pol en Richard de redelijk pittige rit naar Vise 68 Km. gedaan. Met een pauze bij “Bifana” na 36 km. te Ternaaien(Vise). De afsluiter was bij “Cafe Jengske” te Bilzen. Klik op de afbeeldingen en knoppen voor meer info.
Wandeling Vrijhern(Kluis).
Zondag 01-10-23 met Denis, Jozefien en Mieke de wandeling Vrijhern(Kluis) 6 Km. gedaan. Met een afsluiter na de wandeling bij “De Kluis” te Vrijhern, waar we nog het bezoek kregen van Andre en Mai. Klik op de afbeeldingen en knoppenvoor meer info.
Rit naar Nieuwerkerken.
Maandag 02-10-23 met Jefke en Pol de rit naar Nieuwerkerken 65 Km. gedaan. Met een pauze bij “‘t Kelshof Domein Nieuwenhoven” na 34 km. te Nieuwerkerken. De afsluiter na de rit was bij “Café Halveweg” te Bilzen. Klik op de afbeeldingen en knoppen voor meer info.
Wandeling Bilzen(Kimpel)-Reek(Rijkhoven).
Zondag 24-09-23 met Denis en Mieke de wandeling W0135a.Bilzen(Kimpel)-Reek(Rijkhoven)-6.4Km. gedaan. De afsluiter na de wandeling was bij “Kimpelkaffee” te Bilzen. Klik op de afbeeldingen en knoppen voor meer info.
Wandeling Eben-Emael(Fort).
Maandag 25-09-23 solo de pittige wandeling Eben-Emael(Fort)-9Km. gedaan. Met een eerste uitzichtpunt na 1.4 km een tweede uitzichtpunt na een pittige klim was op 5.3 km. Geen afsluiter na de wandeling de “Moulin Loverix” te Eben-Emael was gesloten. Klik op de afbeeldingen en knoppen voor meer info.
Rit Naar Alken (Sint-Joris).
Dinsdag 26-09-23 met Jefke en Pol (Jefke heeft aangepikt in Alken na de pauze) de rit naar Alken (Sint-Joris) 50 Km. gedaan. Met een pauze halverwege bij fietscafè “Forelijver De Kluis” te Alken. De afsluiter na de rit was bij “Café Halveweg” te Bilzen. Klik op de afbeeldingen en knoppen voor meer info.
Rit naar As.
Vrijdag 15-09-23 met Jefke en Pol de rit naar As 56 Km. gedaan. Met een terras pauze bij “Brasserie Aspermans” na 34 km. te Opgrimbie. Klik op de afbeeldingen en knoppen voor meer info.
Rit Naar Viversel.
Woensdag 19-07-23 met Hilde, Pol en Richard de rit naar Viversel 69 Km. gedaan. Met een terraspauze bij “Cafè De Val” in Viversel na ongeveer 40 km. De afsluiter na de rit was bij “Café Halveweg” te Bilzen. Klik op de afbeeldingen en knoppen voor meer info.
Wandeling Hap&Stap Mopertingen.
Zaterdag 27-05-23 met Denis, Mieke en nog vele andere toffe mensen de wandeling Hap&Stap Mopertingen ongeveer 6 Km. georganiseerd door “kwb Mopertingen” gedaan. Met een aperitief pauze na 1.1 Km. De tweede pauze voor een kom lekkere soep was na 2.3 Km. Het voorgerecht bij de derde pauze was na 4.5 Km. De afsluiter na de wandeling met het hoofdgerecht was in het parochiecentrum te Mopertingen. Dikke proficiat aan de mensen en de organisaatie van “kwb Mopertingen” die dit mooie event hebben doen slagen. Klik op de afbeeldingen en knoppen voor meer info.
Wandeling Tongeren(De Motten)-Piringen.
Dinsdag 23-05-23 met Jeannine de wandeling Tongeren(De Motten)-Piringen 12.8 Km. gedaan. Met een pauze bij “Bierpunt” te Piringen na 8 Km. Voor mij was er nog een afsluiter na de wandeling bij “Brasserie De Lido” in het centrum van Tongeren. Klik op de afbeeldingen voor meer info.

