Maandag 13-09-21 solo de wandeling “W0233.Genk-(Natuurgebied De Maten)-12.8Km” gedaan. Het is en blijft toch een mooi natuurgebied. Klik op de afbeeldingen en knoppen voor meer info.
Brunssum(NL)-Brunssummer Heide.
Zaterdag 11-09-21 met Catherine en Hilde de wandeling “W0231.Brunssum(NL)-Brunssummer Heide-16.7Km”. gedaan. De terraspauze na de wandeling was bij “Restaurant Schrieversheide” te Brunssum. Door slechte gps ontvangst en de vele kris en kras lopende paden door het gebied anderhalve km. extra gedaan. Weer een wandeling met prachtige landschappen in een mooi natuurgebied. Klik op de afbeeldingen en knoppen voor meer info.
Wandeling Eupen(Ternell)-Monschau.
Zaterdag 21-08-21 solo de mooie maar pittige wandeling “W0226.Eupen(Ternell)-Monschau-16.9Km.” gedaan. Een paar korte pauzes gehouden bij prachtige uitzichten. De terraspauze in het centrum van Monschau na een dikke 7 Km. was ook dik in orde. Er zijn in deze wandeling een paar moeilijke maar avontuurlijke stukken in een mooie natuurlijke omgeving. Deze wandeling komt zeker nog eens terug in de planning te staan. Klik op de afbeeldingen en knoppen voor meer info.
Wandeling Maasmechelen(Salamander)-Mechelse Heide.
Zondag 15-08-21 solo de heide wandeling “W0228-Maasmechelen(Salamander)-Mechelse Heide-10.5Km.” gedaan. De terraspauze na de wandeling bij de “Cafetaria Salamander” te Maasmechelen heb ik laten voorbij gaan, te druk op een zondagmiddag. Weer een mooie wandeling met prachtige landschappen. Klik op de afbeeldingen en knoppen voor meer info.
Wandeling Jalhay-Afdamming Gileppe.
Zaterdag 14-08-21 met Jeannine de redelijk pittige wandeling “W0217.Jalhay-Afdamming Gileppe-17.3Km.” gedaan. Met een korte pauze halverwege en een afsluiter na de wandeling bij restaurant “Le Lac De La Gileppe” aan de afdamming van de Gileppe. Weer een mooie wandeling met prachtige zichten rond het meer van de Afdamming van de Gileppe. Klik op de afbeeldingen en knoppen voor meer info.
Wandeling Bilzen(Kimpel)-Rijkhoven(Apostelhuis).
Dinsdag 03-08-21 solo de wandeling “W0135.Bilzen(Kimpel) Rijkhoven(Apostelhuis)-11.8Km.” gedaan. Met een bezoek aan de tuinen van het Kasteel en het Engels Park. De fauna en flora was weer geweldig tijdens deze wandeling met weer de nodige mooie foto’s. Klik op de afbeeldingen en knoppen voor meer info.
Wandeling Kanne Maastricht.
Zaterdag 31-07-21 met Jeannine de redelijk pittige wandeling “W0081.Kanne-Maastricht-13.8Km.” gedaan. Geen terras pauze in het centrum van Maastricht halverwege. Alweer een mooie wandeling in de omgeving van de Pietersberg de Bosberg en het centrum van Maastricht. Enkel de laatste 500 meter onze meegenomen paraplu’s moeten gebruiken voor een klein buitje. De koffie pauze na de wandeling was bij “In Kanne & Kruike” te Kanne. Klik op de afbeeldingen en knoppen voor meer info.
Rit Naar Alken (Sint-Joris).
Dinsdag 27-07-21 met Pol, Richard en Rudi de rit naar Alken (Sint-Joris) 53 Km. gedaan. Met een pauze bij “Forelijver De Kluis” te Alken na 26 Km. Ook nog een korte onvoorziene pauze bij het Buurhuis in Spurk. Klik op de afbeeldingen en knoppen voor meer info.
Wandeling Gellik(Krieckaert) “Het Pad Der Zinnen”.
Zaterdag 24-07-21 met Jeannine de wandeling “W0132.Gellik(Krieckaert)-Het Pad Der Zinnen-16 Km.” gedaan. Mooie wandeling in een stilte gebied met zes gedichten stenen verspreid over het parcours. Met een afsluiter na de wandeling bij “Taverne de Krieckaert” te Gellik. Klik op de afbeeldingen en knoppen voor meer info.
Rit naar Leut.
Donderdag 22-07-21 met Jefke, Johny, Pol en Richard de rit “LL06R01a-062-(Leut)” 62 Km. gedaan. Met een terraspauze bij “Café De Statie” na 36 km. te Eisden. Klik op de afbeeldingen en knoppen voor meer info.














































































































